15 maj 2007

Vårkänslor

Ja, det var ju länge jag klarade av att stanna hos pappa... haha. jag tycker det är så jobbigt att åka buss så länge när man ska nånstans. så nu är jag tillbaka hos mami igen, men stannar bara i någon dag, eller.. några.. :)

Imorgon börjar repetitionerna för alla helgens spektakel :) det blir kul kul :)

Jag är nyfiken på vad folk har för planer framöver, det känns som att jag gång på gång berättar för alla om vad jag ska göra, men jag glömmer ofta fråga tillbaka! haha :) so tell me, kanske e nåt kul man ska hänga med på :)

mars är ju en månad för planer... man ska fixa en plan för hur man ska klara av de sista månaderna i skolan, planera påsk, födelsedag, och sommar... boka resor och hotell, köpa vårkläder och spara pengar. inte alltid det lättaste. :)

sådant kallas vårkänslor :)

<3>

Inga kommentarer: