15 maj 2007

Rumpnyp :)

"Linda titta, han tar henne på rumpan... bara sådär mitt i stan! varför nervärderar hon sigsjälv så mycket? det skulle väl aldrig du göra älskling?"

... nej absolut inte mamma... jag skulle aldrig låta min pojkvän ta mig på rumpan...

Vart shopping med mor igår. hittade lite smått och gott, men ännu mer ska det bli.. :) och snart fyller jag år... rättare sagt 25 dagar kvar, tänka sig attja fortfarande bara e 17... de e ju såå passé! =p haha... skola idag igen då, jag känner mig duktig. hade däremot planerat en timmes promenad innan skola och frukost. haha. sängen kändes då plötsligt extra varm och go. efter skolan blir det heller inte träning utan då ska jag stressa som en tjur iväg till jobbet. det blir jobb på kvällstid för mig hela helgen. inte riktigt som jag vill ha det men pengarna är goa =)

Jag vill inte att min älskade syster ska flytta... men nu är det inte långt kvar. efter att hon har gått ut 8an, dvs i juni så bär det av. jag kommer sakna henne så enormt mycket så det är sjukt. av alla som har bott hos oss så är ju hon den enda som jag har älskad på riktigt... blod är ju tjockare än vatten! och Idag kommer dte en ny tjej.. jag är lite bekant med henne.. så vi får se hur detta går. jag är en god själ! :)

<3>

Inga kommentarer: