15 maj 2007

Skjut henne!

Hon e mer än speciell... hon är en människa som borde sjkutas!"

Fina ord från en fin människa. en människa som jag hoppas kunna lösa mina problem med. Jag saknar henne så in i norden och tycker inte allt allt ska vara så svårt. men efter ett tårfyllt samtal blir jag lite gladare iaf, jag kan ju prata med henne, och jag älskar henne så djupt att vi kommer att lösa detta snart. Att välja mellan de två människorna man älskar mest på hela jorden är inget lätt val. det är rent ut sagt omöjligt.


Kvällen har varit lugn. martin va här och jag var en duktig åskådare vad gäller fixandet av mina barstolar, eller ja den barstolen vi fick upp iaf =p biffen och bananen can do it!

Jag borde låta min sjukt trötta kropp sova nu, ska upp och jobba imorgon vid gryningn... det är inte många timmar kvar nu. jag har beställt de nya superpillrena jag har hört så gott om, de kommer väl om ca 2 veckor så vi ska allt se om de håller vad de lovar:)

Jag kan inte sluta tänka på falska människor, de äcklar mig!

<3>

Inga kommentarer: