15 maj 2007

Hurra!

va e dt för dag idag, va e dt för dag idag?

jo det är lindas födelsedag, hurra hurra HURRA!

vanligaste frågan

- hur känns det?

ptjaaoo... det känns väl helt okej när man e ett heeelt år äldre och allt.. mm du borde prova själv ;)
Igår kväll öste regnet ner och jag var aningen surmulen för dt är ju så typist att dt ska på min födelsedag. men nu på morgonkvisten så ser man en liten bit sol lysa in på gården och det gör allting mkt bättre! har just fått frukost på sängen och massa paket. i like. men varför går dt aldrig att sova på riktig när de kommer in? jag har försökt med det i flera år nu. men alltid så har jag lyckats vakna ca 5 minuter innan dom kommer. men de vet dom absolut inget om, att låtsas sova är ju något jag äger på att göra =p .
Att fira födelsedagar är sunt. Statistiken visar att de som firar flest födelsedagar också är de som lever längst.

Inga kommentarer: