20 maj 2007

Girltalk!


Jaaaaa vad gott det var att få komma ut en sväng och röra på sig! mitt hem har känts som ett fängelse de senaste dagarna, och då är dt något som inte stämmer. men idag var allt som det ska vara, i princip. Gick in till stan för att möta upp natalie. Vi satte oss på en uteservering i avenyn och tog oss varsit glas vitt. Där satt vi och skrek ut våra agressioner framför allt folk som trodde att vi helt och hållet hade tappat vettet, vi bestämde oss även för att döda en kille som satt ensam vid ett bord en liten bit bort, det hörde han. Konstigt är det att vi alltid har samma problem när vi träffas, men det gör det ju självklart lättare att förstå varandra. så där satt vi, båda med tårfyllda ögon och skrattade åt oss själva... så patetiska.
Åh,så plingade hennes mobil till för 1511e gången. Det är X. Hon svarar och fan va jag avundas henne för hennes sätt att säga ifrån. hon satte honom på plats och ja tror inte han vågar röra sig ur fläcken förens han får för ms holmvist. Hennes komentarer när hon är arg är så klockrena att hon skulle kunna skriva en samling av dem och bli miljonär! Nästa lördag är spikad för shopping, jag behöver komma tillbaks till mina rutiner igen, kan inte gräva ner mig under täcket och låtsas som att livet är slut.


Observera att Arna inte har med sig sin acetonfria aceton. få dt att gå ihop e dt bussig ;)

<3 L

Inga kommentarer: