15 maj 2007

Härligt damer och pojkar!

dagen igår började inte bättre än att jag och yasmine försov oss till shoppingen. så vi skyndade oss ut till stan. jag hittade en underbar klänning som jag köpte plus lite fransar och smycken. sedan skulle yasmine iväg och jobba och jag gick hem och färgade håret. det blev inte bra. nej inte alls. men det får jag fixa snarast möjligt. hur som helst åkte jag iväg och träffade fia och en nyanländ natalie vid centralstationen. vi åkte direkt till jonas . yasmine kom sedan dit och där hade vi en riktigt het förfest. ja den var riktigt het ;) sedan drog vi ut till park lane. och natalie var ju med så det bidrog till att jag spenderade mest tid på baren, vilket är mkt roligt. så länge man inte ser alla bilder. haha.

Kom hem till Jonas igen och flickorna tog plats i sängen medans jonas sov på soffan. i SIN lägenhet. men han fick sällskap, not me.

Idag däremot har de vart rätt så soft. middag med mamma och hennes väninna, sedan vart det bio för hela slanten. vi såg dreamgirls. den var riktigt bra. och jag grät. som vanligt. men den var fin. nu e ja riktigt trött, får bara ta det lugnt.. :)

<3 trött L

Inga kommentarer: