20 maj 2007

Hur svårt kan dt vara att komma på en rubrik iadag då? =p

Skola, jobb, bråk, skola, lycka, vänner, besvikelse, jobb, bråk, vänner, skrik, lycka, känslor.

Allt på en gång.. jah
Sitter här, ännu en natt och pluggar. mitt liv är väl roligt för tillfället? vaknade vid 8, kunde inte sova. ligger och försöker tills 11, äter frukost och börjar plugga... kan inte koncentrera mig. Drar till jobbet kommer hem vid 23.30. sätter mig och pluggar. haha ge mig ett tillgjort skratt ;)
Åh förhoppningar och förväntningar är det värsta som finns, verkligen! Jag märker att mina senaste inlägg inte var de mest rosenröda, haha.

hmm.. chipsen ligger på hyllan 2 meter bort. dom läskas nåt så otroligt. men sänker jag blicken lite så får jag syn på måttbandet och superpillrena som ligger och glor hotfullt upp mot mig. två mot en är inte rättvist, estrella borde uppfinna chips som skriker högre! men något som jag egentligen borde mäta mitt måttband med är hur många centimeter av skärmen min naturlabbrapport utgör. och nu är inte superpillren aktuella!



<3 L

Inga kommentarer: