15 maj 2007

Flytta... flytta inte?



Idag känner jag mej inte alls hel. Ja har ont som ett bi i halsen och hostar och nyser. detta är nog 3e gången på en månad som ja blir förkyld.. :(

Och jag e lite nere också... för att yasmine är nere :(

Det var inte meningen att göra henne ledsen igår, men jag behöver verkligen tänka igenom om jag vill flytta så snart. det känns som att jag kommer ha så jävla mkt att stå i då. det är klart att det kommer med 1000 fördelar för oss, vi skulle ha det sjukt kul! Men jag går fortfarande i skolan... jag kanske inte hinner jobba så mkt jag behver för att ha råd. det är massa annat också. fan om ja hade skött mej i 1an och 2an hade jag också tagit studenten nu! :(

Jag hatar bangers... och nu är jag en själv :(

Idag är det en mkt typisk grå dag.

Grå och sorglig och tråkig. såna dagar kommer allt man inte vill tänka på fram. speciellt när man är ensam och inte har nån att prata med... Jag måste göra nånting som får mej på bättre humör!

Och Yamine jag hoppas allt ordnar sej för u know what. Vi ska ha kul, lovar :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: