15 maj 2007

Jag vill inte ha dina idioter :S

Jag tycker synd om yasmine... :(

killar kan vara idioter. jag behöver inte förklara det så utförligt här, men baby, du får sluta träffa svin. men inte ens jag skulle tro det om dom. men de sjukaste är att det hände samma dag :S

killar.. försök aldrig stöta på din bruds bästa vän. det funkar liksom inte, tror ni jag inte skulle säga nåt till henne eller? haha, otroligt.

Och älskling VI e EN.

Annars så har jag varit sjuk idag med. hade 40.5 graders feber, det är inte bra va? haha.. men nu har den sjunkit rejält. jag har fått äcklig hostmedecin och penicillin. ugh.


I helgen hade jag räknat med party, och jonas ville ha med mej till nån bjudning eller så. men ja kaaaan inte även om ja viiiill! :( ja måste vila :(

MEN nästa helg, då jävlar.. ;) de kommer bli fett ös, ja längtar :)

<3>

Inga kommentarer: