15 maj 2007

1 maj...?

Är jag riktigt dum... eller brukar man inte lura varandra på 1a maj?

"maj maj måne ja ska lura dig till skåne..."

ingen verkar ha hört talas om dt iaf. jag har väll gått och lurat folk i massa år i onödan då. haha...

Nu ska jag som sagt försöka dränka mig i skolarbete för att glömma vissa saker. dt brukar ju funka bäst... och min syster ska promt sova hos mig varje kväll tills allt är bättre, så här kan ja inte leva ju!

Födelsedag. Yes snart iaf... vi kalas pinglor kommer ha en party kväll värd att minnas. men det värsta som finns är när folk frågar vad man önskar sig, fy jag kan ju inte svara på dt! omöjligt.. det som är roligast är ju när man får något som speglar denna personens personlighet. om jag köper något till någon så letar jag såklart efter någon "typ" av sak som jag tror att personen är intresserad av... men sedan köper jag den "variation" av denna sak som jag själv skulle valt för att det är JAG som köper. men risken finns ju då att man köper dubbelt upp... shh!

<3>

Inga kommentarer: