15 maj 2007

Ärligt talat...

... min dag har sugit hårt, men glad är jag ändå :)

Började 12.40 idag. kommer till skolan ca 20 minuter sent tillgympanoch hittar inte min klass :S jaja tänkte jag och satte mig ner i en soffa. väntade ca en timme till nästa lektion och går tillsalen.väntar ett tag men ingen kommer, why? jag ringer till Isaak. hansvararoch man hör tydligt att han sov. "vi har inget ind.val idageller"...nehepp dt hade vi inte, så då vart dt bara till att åka hemigen...yeah! =p


Idag regnar det, om du inte visste. vissa kan ju tycka att dt är bra... men inte jag! nej idag skulle vi grilla hemma. lite av pappas släkt skulle komma och vi skulle ha en mysig vårkväll, och ja längtade faktist! och regnet sabbar även min fina utstyrsel för kvällen, nej dt får helt enkelt bli både mer och varmare kläder... fy!


men något som vädret ändå inte lyckats sabba är mitt humör. även och dagen har varit helt emot mig så är jag på bra humör, det pirrar i magen på mig och jag vet inte varför. imorgon kväll ska bli så kul! men även ikväll ska ja ha kul. jag ska ut med min kära kusin och hans vänner :)

Gott humör rekomenderat starkt, jag orkar verkligen inte med några grinpellar idag, och man bli så mkt gladere av goa människor!! pusspuss

<3>

Inga kommentarer: