15 maj 2007

trött... oj så trött!

I know that there‘s no use in
Tryin‘ to explain my confusion
But still I‘m not complainin‘ ‘bout my situation


förvirrad? ja lite grann faktist. men dt är spännande! har så himlans mkt att skriva idag men ja vet inte riktigt vart ja ska börja så att jag hoppar nog över dt =p.

pirrelipirrpirr!

hade en rolig dag idag men fy så trött ja vart! upp vid 8 tiden och iväg till partille för att fota. med tanke på att jag inte somnade så snabbt natten innan så var jag verken speciellt glad eller pigg. men efter en liten fika var dt bara att köra igång :) kom sedan hem och åker direkt iväg och tränar. på vagnen hem satt jag och drömde om de underbara 60 minutrarna som jag skulle spendera i min säng när jag kom hem. men fan! "Linda vi ska till affi, internet har lagt av och du behöver dt för att plugga!" grr. iväg for vi. och ja satte mig ner och pluggade i några timmar. blev dock inte alls färdig. så här sitter jag nu och kan inte sova. puh. vill bara mysa ner i hans säng nu... fast kanske lite plugga som gäller nu? ett å två, kämpa på! ;(

<3>

Inga kommentarer: