15 maj 2007

Big girls dont cry...

Right?

Ja har så hemskt mkt att ta itu med hemskt mkt!

men ibland när det blir för mkt så orkar man inte och bara lever på. de e så ja ska göra nu, för jag orkar inte, lev för fan!


Idag gick jag till skolan och vart där ett tag snacka med engelska läraren och blev glad över mitt betyg :) sedan mötte jag upp Yasmine i stan och tog med henne till gymmet och träna. jag är så jävla duktig nu, fan ja ska träna mkt nu så ja kommer iform! yes ;)

nu är jag hemma igen och ska snart dra och jobba. att jobba kväll är inte så kul men när man tänker på det.. så är det mkt bättre än att stiga upp 5 på morgonen ... ;) haha usch

och i helgen ska ja ha kul, ja massa kul tänker ja ha =) massa massa massa, för man får det inte roligare än man gör det ;)

L :)

Inga kommentarer: