15 maj 2007

Första dagen efter lovet

den var aningen intressant. Vi hade EN lektion i skolan, vilket var jävligt sweet, sedan drog CG med oss till frölunda för att göra en kamratbana. det var mkt roligt måste jag säga. lite blandade övningar och utmaningar , det roligaste var när alla fick lov att ta på sig ögonbindel och försöka hitta ut ur en labyrint gjord utav rep. JAG tckte att det gick bra.. haha [[tydligen inte]]. jag försökta hänga på amandra så kt jag kunde. men de var inte kul enligt åskådarna så de tyckte det var kul att sära på oss genom att utan vårat medvetnande sticka ett nytt rep emellan oss... [[mkt ELAKT!]] . så där gick jag och försökte hitta ut.fast jag egentrigen var instängd i en trekant, haha.

sedan drog jag till bibblan och pluggae med yasyas&nicnic... luv u guys.. ni e så sweet

jag är så duktig!

Inga kommentarer: