25 maj 2007

Torsdag... eller redan Fredag??


"Linda du måste ju skaffa dig en pojkvän snart, nu har du ett år på dig att bli kär"
- Pappa



Tandkräm med Vaniljsalt. "Frestar din tunga, fräschar upp din andedräkt och rengör dina tänder. Imponerer på alla med söt andedräkt!" hmm... vaniljsalt? Det var allt mamma köpte till mig när hon åkte upp till sthlm idag även om jag hade gett henne en lång lista med saker jag ville ha, och jag hade iaf inte skrivit upp någon vaniljsalts-tandkräm på den listan. Kanske gjorde hon dt i ren protest? Ajajaj, Det sämsta med att Äntligen ha jobb är att föreldrarna bli krävande, haha.

Oj vad jag kände mig duktig igår, jag tränade, åt nyttigt, städade lite och pluggade. Men idag var ett stort bakslag! Vaknar upp sent, vilket ledde till att hela garderoben låg på sängen, golvet, bordet.. och ja.. lite här och där när jag lämnade lägenheten. Hann inte äta frukost, så dt fick bli min kexchoklad som jag hade ignorerat i några dagar. Väl hemma igen finns det ingen mat och inte heller någon mamma som kan göra mat... fy.. så då går jag och handlar. Eller ja, av ren vana gick jag till hållplatsen och när vagnen kom tänkte jag att jag lika gärna kunde handla på hemköp i nordstan men ajajaj, mc donalds var ju så nära! Fy, så nu sitter ja här, med en ful, tom mc donalds påse framför mig som bara ger mig ångest. Varför jag nu sitter och förklarar mig för er vet ja inte, det kändes bara bra att bekänna. haha



Inga kommentarer: