15 maj 2007

Smink problem och kalender noja

Jag har alltid skrattat så mkt åt yasmine för att hon inte kan leva utan sin kalender, så jävla svårt kan de väl inte vara tänkte jag. men tyvärr har jag nu upptäckt att jag har hamnat i samma fälla. jo, nu för tiden måste kalendern med överallt och upp såfort jag bestämmer minsta lilla sak, annars glömmer jag det totalt. har jag tappat närminnet? haha
Idag började jag inte skolan förrens 12.30, så jag och yasmine drog och tränade, fyfan vad bra vi är. :) nu har jag bestämt mig, ingen mer skit mat, nej usch och fy, nu ska jag leva nyttigt!
Jag har även kommit på att för första gången i mitt liv håller allt mitt smink på att ta slut samtidigt. I vanliga fall brukar dte vara så att kanske mascaran tar slut först, sen måste man köpa skuggor, sen eyeliner osv. Men nu måste jag köpa allt på en gång, för det räcker ju knappast en vecka till och hur ska jag ha råd? Jag måste ju först betala pengar till prag, till mamma, köpa en tränings väska, ja mkt saker. och jag har... inte jobbat tillräckligt mkt. =P
Jadu.. dagens i-lands problem
<3>

Inga kommentarer: