15 maj 2007

Fjärilar i magen!

varför det? jag vet inte. allt är så underligt trevligt :)

Idag är väl den sorgligaste dagen på året. för man bygger upp massa fantasier om hur allting ska vara och så blir ingenting som man har tänkt sej.

Jag har kommit på att det är mkt kul med msn på mobilen. så även om jag sitter framför datorn så chattar jag helst på mobilen. dte komemr jag göra ett tag framöver... tills jag tröttnar totalt :)


Och nu jävlar e ja trött på att yasmine inte e här. fan bruden. nu får hon komma hem. och i och med att hon har förbjudit mej att ringa så är det inte så jävla lätt att keep in touch när hon inte svarar på sms! Och föresten så ångrar jag att jag inte åkte med. dom har säkert haft det fett kul. usch såna dumma beslut jag tar! nästa gång åker jag med! fast i och för sej så hade jag anledning att inte åka med nu.

Jaja. igår var jag hos jonas och såg på "the holiday", och åt två sorters chips, glass och drack cola. mums. Idag ska jag gå på party men min älskling Arna, (love you), och imån ska ja träffa martin. på fredag kommer natalie och då ska jag, yasmine, natalie, jonas, och sofia göra staden osäker. se upp! lördag och söndag är fria för förslag. jag tror jag vet vad jag vill göra frågan är om DET vill sej. haha.

<3>

Inga kommentarer: