15 maj 2007

:)

Vill ha! Nu!

Klänningen jag hittade i måndags... OCH skorna. de var gudomliga, underbart vackra... förälskelse.. :) kul att träffa my baby. något som också var kul... det var när vi gick runt och kikade i butiker och råkar ströva förbi butiken där våra sommarbikinis hänger. ajajaj.. våra miner.. =p bara till och gå ifrån och glömma att det ska bli sommar =)

ja ska träna... ja ska!

Jag har haft det sjukt stressigt denna veckan.. men ja känner inte av det så mkt :)

"Linda, jag hatar dig!" ajaj.. det skulle svida att höra.... om jag brydde mig... tyvärr du säger det för ofta och det blir tröttsamt. jag hör även detta mkt ofta nu för tiden "Linda nu räcker det, nu ringer jag pappa så får du flytta dit, jag vill inte ha dig här!"... mamma jag älskar dig ;)

<3>

Inga kommentarer: