15 maj 2007

Bättre och bättre

Ja så känns det. jag orkar inte lyssna på vad andra vill jag ska göra. jag gör vad jag tycker är bäst för att rädda situationen och det går bättre. :)

Skulle ta bussen idag från skolan, men tro fan att jag inte vet vart jag ska hoppa av! alla hållplatser här ute i ingen stans ser likadana ut, så jag åkte tre hållplatser för långt men med sällskap av natalie i telefonen så tog jag mig hem till fots, det ska bli kul att se hur hon ser ut i håret på lördag, jag tror det passar henne =)

Väl hemme blev jag rastlös, finns inget att göra här ute! så jag satte mig ner på balkongen med en pizza bit och en cigg och började tänka. varför ska man stressa upp sig för saker som inte är nödvändiga? om man tar allt som det kommer, och dealar med det då, så slipper man oroa sig. ha kul i stunden! Jag fick även en lysande idé. pappas ställe är ju hur underbart som helst egentligen. jag måste dra ihop lite polare hit i helgen eller nästa och ha en riktigt bra och mysig vårhemma fest för när var det någon som hade en bra hemmafest sist?

<3>

Inga kommentarer: