15 maj 2007

Party, hamburgare, 3säng... men ensam

Jao då vart de fest förut.. masa krångel och skit men till slut så träffade vi natta och väntade till hon hade gjort ett jobb sedan vart det lite förfest hos jonas sedan till parkan. de vart kul där ja å natalie va riktiga hetingar på baren ;) riktigt uppskattat ;) haha

efter allt party drog ja å yasmine och sofia och jonas hem medans Natalie och.. (haha ska man säga X) haha drog till hotell.

efter några dagar med flitig träning kände jag mej inte alls dum när vi stekte hamburgare vräkte i oss det =)

sedan däckade man i sängen och vaknade av att någon kröp in under täcket mellan mej och sofia. jag somnade igen tydligen och vill inte veta vad som hnda. jag vaknade iaf för typ 20 minuter sedan och trodde att jag hade försovit mej. i min frustration sprang jag ut och upptäckta att klockan endast var 06.00. 3 timmar kvar att sova alltså. jag upptäckte även att Yasmine hade övergivit mej och dragit hem? hem va utanatt säga till? hur kan hon... hmm.. iaf nu sitter ja här.. kanske dra å såva klart då=) nej inte i den sängen haha.

tack alla goingar för en underbar och minnesvärd kväll!

bilder kommer ;)

Inga kommentarer: