15 maj 2007

Köksdisco!

Party igår igen. yes det var kul och arna jag har saknat dej en jävla massa. Det var så längesen vi hade kul tillsammans.. inte sedan, du-vet-vad. :)
Och förlåt jonas att jag fick ut dej och drog vidare när du kom precis. haha. när jag kommit hem och somnat, så ringde det. och jag svarar och e helt övertygad om att det var jonas som skulle skälla på mej. och ja vet inte hur länge ja snackade.. men jonas var det inte upptäckte jag när jag kollade på nummret idag. Jag tror jag vet vem det var :)

Och på tal om idag så fick jag lov att stiga upp tidigt och dra till jobbet. på med de nyinköpta arbetsbyxorna och iväg. byxorna såg inte så nya ut längre efter att jag spillde en filmjölkskanna på dom. helt nykter var jag inte än. Jag slutade mkt senare än alla andra och blev lämnad helt själv i köket de resterande timmarna.när gästerna hade gått så passade jag på att ha lite köksdisco mellan allt diskande, kokande och skurande, as kul :D

Imån börjar träningen igen.. hmm.. ska ja ställa klockan en timme för tidigt så jag kan unna mej själv en timmas promenad innan skolan? haha.. kanske det :D tim ska jag iaf träffa på tisdag den jävulen. han är farlig för kroppen och han gör så jag får ont... men resultatet e ju bra :)

L <3

Inga kommentarer: