15 maj 2007

galen shopping och peruker ;D

WOW... en otroligt rolig dag idag! kl 08.08 på morgonon vaknar man av att telefonen ligger och piper. det är Yasmine som meddelar att Andreas, hennes pojkvän, nu sätter sig på en taxi påväg till mig, jag hade ju lovat att babysitta honom medans hon jobbar:) . jag stiger upp och upptäcker att min syster fortfarande ligger kvar i min säng... det ät så mysigt att sova ihop med henne när man känner sig ensam! ca en halvtimme senare ringer det på dörren och andreas kommer in. vi fixar lite frukost sen dras det in mot stan där vi ska möta upp natalie vid 10 tiden. den stackars kraken stod där med sina förfärliga väskor som vi nu avskyr och är allmänt förstörd efter kvällens spektakel... haha baby! in med väskorna i ett förvaringsskåp sedan mot condeco för lite latte och paj :) . sedan börjar shoppingen och jag lovar vi var ju aningen galna. in till affär efter affär, jag köpte mig en rosa dun-cowboy hatt, en lila peruk, en uppfällbar sminkspegel, med guld, glitter och paljetter på, en väldigt lång tröja/ kort klänning, leggins, ett halsband med en pratbubbla, gult hjärta och en rosa blixt.. haha ja en jävla massa nödvändigt. efter allt strövande i gbg sticker vi iväg för att kolla läget i freeport. I taxin tar vi på oss peruker, byter kläder och sjunger för full hals... "Ingen vill ha mig, ingen tycker om mig, för att ja äter mask!" ...

väl där stöter man ihop med X och tar ännu en fika i gott sällskap och avnjuter alla blickar vi för pga våra supersuperhäftiga peruker, dock lite synd om andreas som fick springa efter oss hela dagen.. kan inte vara lätt!... åh herre, om man kan ha såhär kul en vanlig dag när man är så sleten man är... hur kommer det då vara på lördag om 2 veckor!?!? haha.. dedu där händer grejjer ;D

We did your boyfriend...! ;D

Inga kommentarer: