15 maj 2007

soool baby!

Solen skiner idag igen, man kan ju aldrig få nog av det, wonderful!

Igår fick jag en trevlig översakning. Danne, andreas och martin var i gbg. hade bilat fån norge till danmark, sedan hit. dom kom i sällskap av yasmine och yasemin, och kom och hämtade upp mig., sedan åkte vi iväg och åt. det var väldigt trevligt faktiskt, jag hade längtat efter det sällskapet, jag får ta mig i kragen och åka upp och hälsa på dem nästa gång. snart.

Idag sken solen igen, jag gjorde lite ärenden mellan rasterna i skolan, och nu sitter jag här hemma och ska snart iväg och jobba. helgen ser lugn ut. ska träffa natie imorgon och ta en fika, kanske hinna med lite shopping. men som hon själv sa, ska bli gött med lite bullshit i solen :)

och så var man ledig i en vecka framåt. what to do? jag skulle ju till prag, men det blev ändrade planer och jag blir kvar hemma, så jag har absolut inget planerat. jag funderar på att bjuda hem lite folk och grilla i veckan, vädret tillåter ju och jag älskar vänner och grillmat :) puss på er!

<3>

Inga kommentarer: