15 maj 2007

Boxning och klänningar

Igår var en ganska spännande dag :) den startade med att åka ut och kolla på möbler och inredning till den nya lägenheter. Jag vile självklart ha allt, men en soffa fastnade jag extra mkt för. jag vet exakt hur jag vill ha det. det känns så skönt att ha det klart för sig. måste bara se till att hitta sakerna.. =p sedan for det in till stan och så mötte jag upp med natalie. våran efterlängtade fika slutade i bikiniprovning för en boxningsgala =p boxning är en brutal sport, men gud så jag kom på migsjälv med att skrika och heja. måste erkänna att det var riktigt spännande, speciellt när de stora pojkarna kom och la in några rejäla smällar.. :) hehe. det var iaf kul att äntligen jobba med baby även om vi inte sågs så mkt! haha. klänningarna var gudomliga! vi blev kära direkt och började genast drömma om ossjälva iförda dessa klänningar, en vacker sommar i båstad :) drömma går ju för det är inget jag har råd med den närmaste tiden! haha =p sedan bar det av till efterfest, mysigt och roligt :)

<3>

Inga kommentarer: