15 maj 2007

Inte alltid på topp

Allting känns som ett helvete just nu. Jag hade det så kul förra veckan och jag visste att på måndag så börjar reality, men jag visste inte att all skit skulle komma på en och samma gång som en fet jävla smäll. Nu sitter man här, allt kul som man har planerat är förstört. Från att vara en helt underbar dag med älsklingen ute i solen, till att bli rent ut av ett helvete. Vad tror hon egentligen, att vi inte kommer träffas iaf? det är nästan så man skrattar åt det. Igår satt jag där, med pappas telefon i handen och en lapp med de nummer jag lyckades spara. men när jag kollar igenom den och vill ringa någon och prata ut får jag nån konstig känsla att ingen kommer vilja lyssna. så jag ringer ett litet samtal, personen är upptagen och jag orkar inte bry mig utan går och lägger mig.

Det är när man känner såhär som man kommer ihåg allt man vill glömma

Inga kommentarer: