16 maj 2007

Sömn tack!

Jag är en sjuk människa. jag är smart nog att skippa skolan största delen av terminen, ja det var ju gott. men är det gott nu? klockan är snart fyra och jag sitter och jobbar upp mina jävla betyg. ska upp igen om tre timmar och va i skolan till fyra, sedan ska jag iväg till jobbet. jag har inte sovit ordentligt på riktigt länge nu, även om jag har bestämt mig för att ha en "ledig" dag och slappna av, så ligger jag och rycker i sömnen, stör mig på småljud, svettas under täcket och bara kan inte sova. det spelar ingen roll hur länge jag ligger där... det blir bara en plåga för jag blir inte utvilad. Antagligen kommer det att fortsätta vara såhär fram tills skolan e över för denna gången. Tur iaf att jag är så målmedveten som jag är just nu annars hade jag never pallat pressen! Jag är så tacksam för alla som erbjuder sig min hjälp, ni är underbara.

Det känns som att det mesta håller på att reda ut sig för mig, allt faller på plats liksom. hela mars, februari och april har varit riktiga skit månader för min del. Det mesta jag gjort har gått fel eller så har något annat tragist hänt. jag vet att det låter förjävligt men jag vill inte bli nerdragen i andras skit nu. lös era problem och kom till mig sen för jag är trött på andras problem som blir mina.
nej nu får jag lägga mig ner och blunda lite då...



<3>

Inga kommentarer: