15 maj 2007

O härliga, lediga dag!

Jag tycker att det är väldigt kul när man längtar efter att träffa någon.. :) jag gillar den känslan, hihi

jag längtar efter att träffa någon nu.. :) men jag har så mkt att göra idag så vi får träffas nån annan dag snart :)

Idag var jag hemma, eller a nästan hela dagen iaf. flytten närmar sej och idag skulle alla rummen fotograferas. det betydde att det skulle vara rent, riktigt rent. ja så rent att det inte ens fick vara något i hyllorna ens. och de som har varit i mitt rum vet att det alltid ser ut som ett bombnedslag. så de var bara för Linda att börja plocka och det tog tid men gav resultat för jag lyckades och så tomt och rent har det nog alldrig varit.. :) sedan tänkte jag sätta mej och plugga men de hann jag inte för jag skulle träna med tim. och träna gjorde jag, fyfan han gör sönder mej, jag kan inte gå nu. de gör så jävla oooont i hela mej! :S

Och jag som hade längtat att träffa denna någon var istället tvungen att åka hem och plugga, vilket jag egentligen borde göra nu. en sån dag va, det var min lediga dag...

L <3

Inga kommentarer: