21 maj 2007

Planering :)

Singel and fuckin fabulous, thats what you are, Linda the star
- Natalie


Är nu i skolan och pluggar. Jag är bra på det :p "Klassen är ju som 10 små negerpojkar" säger min lärare när hon kommer in och upptäcker att halva klassen har gått efter 20 minuter. Efter ytterligare 15 minuter är vi bara 3 stycken kvar, och läraren bestämmer sig då för att vi slutar. men duktig som jag är sitter jag kvar. Det bästa stället att plugga på är ju faktist i en stor, tom, tyst datasal :) Jag har nu äver gjort mig själv ett schema där det står exakt vad jag ska få klart varje dag. håller jag mig till det så ska jag inte längre behöva sitta uppe kl 03.00 på natten och gnugga mig i ögonen över någon tråkig naturkunskaps bok. Nej planering är nyckeln till allt.Imorgon ska jag färga håret igen, blond? nej nej, det är så passé, nu ska det bli mörkt, kanske svart vi får se

<3 L

Inga kommentarer: