15 maj 2007

OMG... gravid??

Sitter i skolan nu två timmar för tidigt, hur lyckas jag, ja som älskar att sova? =p

bakom mig vid en annan dator sitter ett gäng omogna ettor.

tjej 1, "Du vet vi hade sex ... oskyddat du vet!"

Tjej 2, "OMG tänk om du är gravid, shit!" (skriiiiker)

Tjej 1, "Jag skulle inte palla abort, måste till ungdomsmottagningen"

Tjej 2, "hallå daniel har du pengar på mobilen, hon måste ringa till undomsmottagningen, hon tror hon e gravid!"

Det lät ju lagon seriöst när dom skrattar och kollar runt om sig om dom ser någon som kollar på dem hela tiden. Ja trodde man lämnade de stadiet i typ... 8an... haha

Hur som helst så blir jag galen på vädret. Man kollar ut och det är sol, tar på sig något lite mer sommrigt och kommer ut... då regnar det :S fyfan. yes.. och jag väntar ivrigt på mitt bankkort.. det måste komma snart :) när det kommer vet ja att det finns många tusen på det att handla för. fast ja ska inte shoppa upp allt... bara liite liite. annars i veckan ska jg försöka återgåntill mitt lite mer sunda jag. typ. äta rätt, träna och plugga. hoppas de håller i sig ett tag iaf. haha. måste ringa till tim... ja skäms ju! men jag måste ta tag i det nu och inte skjuta upp ännu mer. ska även ringa lite andra samtal kom jag just på.

Man ska inte tycka synd om sig själv i onödan. Jag är en liten trasdockan men ja har fan kul ändå ;)

<3>

Inga kommentarer: