15 maj 2007

Andra avenyn


Hamnar på Storan 8.30... ingen där... jag kollar mailet igen från mobilen... dt står ju 9.30! jaja... sätter mig och tar en frukostmacka och en kopp kaffe i väntan. kanske lika bra att ja va där tidigt så slipper jag vara som en levande död är det börjar. jag kommer dit igen ca 9.20 och denna gången är dt mkt mer folk där. efter ca 40 minuter så öppnas dt och vi får in. massa press där och vi blir inledda i ett lite större rum där alla får plats. vi på ena sidan och pressen på andra. vi får då info om dagen och sätts i arbete. i ena hörnet ska man kunna hitta sitt kort. jag hittar mitt direkt, det var överst och dt stog snyggt Linda Ottosson och ett nummer efter. Då var dt dags för improvisation. Jag blev verkligen nöjd, tycker jag gjorde riktigt bra ifrån mig, och lämnade lite lättat rummet :) satte mig ner i korridoren och läste manus, och blev sedan ihopparad med en annan tjej och så var det dags att visa upp. dt gick ännu bättre än förra och sedan var vi färdiga, riktigt nöjd hoppas de hör av sig på söndag :) annars har jag åkt till pappa idag, legat på altanen och gottat mig i solen... mmmyea de e livet, puss puss

<3l





Inga kommentarer: