15 maj 2007

Party med syrran :)

Då kom jag iaf iväg till skolan igår, hurra för mig!

men det var rätt så soft, bara engelska och gympa. sedan skulle jag möta upp min lillasyster för att dra och träna men fick reda på att hon var för ung så att hennes gymmets försäkringar inte kunde täcka det eller något sånt. det sög ju, jag behövde ju träna, hade lovat Tim. men jag ville inte lämna henne så jag tog henne till mc donalds.. =P illa illa! men så lätt e de inte när de ligger mittemot gymmet! sedan skulle vi dra hem men fastnade i lite butiker. och oj ett sånt shopping sug ja fick! det blev lite nya party toppar. jag hittade en ursnygg kortkort klänning, sjukt söt, den ska ja me köpa. plus att jag hittade ett par ur söta Marc Jacobs skor som ja även ska ha. Haha, jag måste även skynda mig att köpa den snygga Burberry bikinin som jag och yasmine bråkar om. jag ville faktist ha den först!

Sedan påväg hem så satt jag och funderade på vem jag skulle ta med mig på Loves fest. Och jag fick en lysande ide´! jag skulle ta med mig min syster, det kunde ju bli riktigt kul.. :)

Så hem for vi och duschade och gjorde oss fina. det var helt okej hos Love, blev lite för mycket dricka för min del bara, så istället för att hålla koll på syrran hade hon stenkoll på mig, jag kanske alltid ha med henne. det var hon som såg till att mobilen låg i fickan, att ciggen låg i väskan och att jackan inte låg på golvet. haha jag älskar henne :)

Och så är det den läbbiga castingen imån. haha men vi är i princip med ändå, det kommer gå bra. :)

<3>

Inga kommentarer: