15 maj 2007

Skräck!

Jag vågar inte gå hem!

Mor har fått reda på min skolfrånvaro, och den va ganska hög. i skolan spelar hon mer cool än hon kommer göra när jag kommer hem. haha. hemska tanke. så de e bäst att hålla sej hos pappa ett tag.. dvs... en vecka till... :P

Nu har jag nästat betalat av min skuld till Yasmine, puh! så skönt att inte ha ångest när man handlar! haha. och så jävla gott att ha pengar igen. det var sjukt längesen jag shoppade nu!!

Och nu ska jag iväg till träningen duktig som jag e. och träna bort den där cocosbollen ja åt förut, och den igår, och förrigår. var det inte en pizza i lördags me? a visst ja en burk choklad också och en påse chips hos jonas, plus påsen hos mej, och glassen igår... ajajaj Tim blir inte glad på mej. bäst att snabbt hitta på en lögn för alla extra centimeter runt midjan. :)

Busig L :)

Inga kommentarer: