15 maj 2007

Tidsbrist

Mycket att göra idag.. dessvärre mindre tid att göra dt på!

Vaknar 08.10 av att mobilen ringer. dt är morfar och han önskar mig grattis på födelsedagen, jag får inte en syl i vädret mellan alla lyckönskningar och sedan kommer mormor i luren även hon säger grattis och tjötar på som om hon pratade bara med sigsjälv. när hon äntligen var klar fick jag lov att förklara för henne att jag faktist fyller år på måndag men att dt var jätte snällt att de tänkte på mig. "men dt visste vi såklart, vi ville bara vara först!" .. skön bortförklaring :p lite kul att de ringde så tidigt också.. hade ju knappt hunnit bli grattad här hemma i så fall .. tss

Så nu sitter man här och ska snart äta frukost. kom på för typ 5 minuter sedan att jag har en casting idag, tur att jag kom på dt nu så slipper dt bli så stressigt! ikväll är födelsedagsfest med släkten, dom e sköna :p hehe... dt blir ganska många också och mamma ska promt göra 1000 olika maträtter så dt är en del att stå i idag. har redan fått 3 st packet av min moster, ett av paketen har jag riktig lust att slita upp redan nu! dt är en underbar klänning som jag bara vill sväva runt i idag men dt var absolut förbjudet! alla ska ju se att hon har köpt 3 paket och inte 2. haha... sköna människor, hoppas alla tänker så! haha.. pusspuss

<3>

Inga kommentarer: