27 maj 2007

Sömnen då? :p



detta gör jag när jag är ledsen: Blir mkt inåtvänd och skyller på mig själv.
hit går jag helst: sängen, helst då den är uppvärmd :p
älskar att ge bort: kärlek i stora lass
skor:Beror på sällskapets längd :p
efterrätt: hmm... chokladglass... med jordgubbar på. eller jordgubbar med gräddmjölk och socker! :)
dagens lögn: till syrran "Ja lånar bara en tröja och ett par byxor om dt e ok? mmm dt va de.. men passar även på att ta åt mig en topp, tunn jacka, mysbyxor och svart topp ja kan ha på jobbet".
ditt rum är:Mkt stökigt
din hobby: umgås med vänner, festa, ha kul
vad är det för veckodag? söndag idag.. eller pelkag? nae.. söndag.
vad åt du senast: knasig köttbit som jag helst bara vill klömma då jag fick springa och spotta av att något krasade mellan tänderna. Sånt tål jag bara inte!
vem fick du mail av senast: Anna olbers
vem fick du sms av senast: Ludvig
senaste bussresa: Till partille
manchester eller jeans: jeans
sover du naken: nästan. :)
vad gör du när du inte kan sova: sån här skit om jag e ensam! :p
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: oj... svar om 50 år kanske? :)
hur många dagar i veckan går du på fest: På helgen dvs 2 dagar i veckan.
bör stockholm vara sveriges huvudstad: Jora
vad tycker du om lunarstorm: Jo, det är väl bra att dt finns kul communitys för de yngsta, ja minns mitt första lunarnamn som förövrigt min kusin gav mig! superLinda_89girl.. yea yea
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: Nej
spelar du i ett aktivt band: Nää
skulle du bryta mot lagen om du på förhand visste att du kom undan med 90% säkerhet: haha.. jaaa :)
hade du kunnat tänka dig att bli polis: nää... inte ja inte
vem får dig att må dåligt: Idioten som fuckar upp mitt liv!
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Absolut inte! Ja menar.. dt är väl inte så fel att skriva lite fel ibland? :p
är du ett intellektuellt geni: självklart ; )
blandar du svenska med engelska när du skriver:Det händer :)
vad tycker du om fredrik reinfeldt: Han liknar en tecknad figur... vem? =/
tittar du på musikbyrån: nope
är du den som avslutar telefonsamtal: Beror på vem ja pratar med.
vad gör du om tio år:Precis det jag vill göra när jag har bestämt mig för vad. ;) gifta sig rikt och bo i palats kanske?
vad gillar du för kakor?kakor är så torra, men i så fall ska dt vara choklad i! :)
vilken är din favoritpaj? taco paj
vad äter du helst till middag?Något gott med pasta.. haha bara dt e pasta för dt e så gott! :p
vem lagar din mat? igår kom jag faktist på att jag inte ätit någon lagad mat på några dagar. när ja ställde mamma mot väggen så skyllde hon på att hon inte vill laga för vi ändå inte äter.. sååå.. kanske köpa nån receptbok eller vad dt heter. hehe =p
varför är du inte vegan? För att då finns dt knappt något gott att äta..?! tss.. me ja skulle kunna leva som vegetarian.
vad heter dina husdjur? Betsy
hur många skor har du? eh... ?
vad har du på dig just nu? Hipsters
vad har du för frisyr? Halvlångt, mörkt, plattat :)
hur många timmar sov du inatt? Inga : (
hur många timmar brukar du sova per natt?5 - 4
vad vill du ha på smörgåstårtan? salami,ost ost ost.
vad dricker du helst till maten?Vatten... eeeller saft. jag är en barnrumpa :)
vad dricker du helst på fest? Beror på vad jag är sugen på då :)
vad åt du till frukost? eller rättare sagt vad blir dt för frukost idag.. eh... rostbrod med keso och tomat blir nog smaskens :)
hur många cigg har du rökt idag? Inga idag
vad jobbar du med? Kök och servering
har du skrivit någon egen låt? eh... börjat? tss
vem hånglade du senast med? Han där B.
vem saknar du? pappa
är du pinsam på fyllan? nää.... ;) :p
vad stog det i den senaste smset du fick? Något om att han kommit hem och att vi hörs imorgon.
vem var det ifrån? Ludvig
skriver du dagbok? Yes. kommer ingen någonsin få läsa :p
vilken färg har du på dina underkläder just nu? Guld med svart spets.
vad gjorde du sönder senast? en stol, dt sa bara brak :p
har du blivit hotad på telefon? nej inget seriöst
vad är det sämsta med p-piller? att dem ska tas vid samma tid vaaaarje dag.
vad var det senaste du köpte? LOVE örhängen :)
vad har du dåligt samvete för?För alla skolrester ja har.
vad heter dina favoritgosedjur? Anelia
vem kramade du senast? mamma
vad är du beroende av? min mobil
är du sexuellt frustrerad? nope :)
har du duschat idag? yes
vem vet mest om dej? Mina bästa vänner
vad luktar det just nu? Luktljus






<3 L

3 kommentarer:

Anonym sa...

varför e jag inte förvånad att du fortfarande äter rostat bröd med keso ^^

Linda sa...

För att dt kommer jag aldrig att sluta med! haha

Anonym sa...

Bra lista! Jag koppar den. ha de!