27 juni 2007

Frukost på sängen! :)




ÅÅÅåååh en sån underbar dag, att vara hos pappa är som att ta en riktigt jävla break!

Frukost på sängen idag av pappa, oh så gott! Precis som förr med teh, Grillad macka med ost och philadelphia, ett glas apelson juice, och en mini yoghurt. Efter att han hotat mig med att "om jag spiller något i sängen så ska jag få tvätta allt... för hand", så pussade han mig på kinden och gick till jobbet. Bra start på dagen :)

Kollar på min plånbok som ligger på skrivbordet... det är tjock.. jätte tjock! Men inte fan e dt pengar i det! Nej bara massa jäävla kvitton som ger mig universums värsta ångest! Bra att jag r hos pappa nu, han kanske kan bidra till sin stackars dotters nöjen i helgen... =)

Igår regnade det djävulskt mkt, och just då hade jag fet lust att hitta på ngt, men inte fan tänkte ja sätta foten utanför dörren. Till och med min hund vägrade... haha, hon satt inne utan att kissa eller något på heela dagen och jag fick inte ut henne, hon bara stack nosen utanför dörren och satte sig envist på rumpan. När pappa kom hem lyckades han få ut henne och hon kutade ut sprang till sin rastplats och kutade in... varför är hon inte alltid så snabb för? =/



Inga kommentarer: