26 juni 2007

Hemma igen :)



Vet inte hur jag ska summera dessa veckor utan att behöva skriva en uppsats så jag väljer att bara säga att det Har varit Galet Roligt! Från GBG till Sthlm till Sunny Beach till Sthlm.. Sedan midsommar i Alingsås. Jonas och co är en hög underbara människor, måste göras om snart!
uhuh, i Bulgarien så lyckades man aldrig känna av någon baksmälla, det hann man inte innan man började festa igen. Men fy faan! Söndag var en liten mardröm... men sådant för man ta om man vill ha roligt =)

skulle va inne i möllycke vid 8.30 för ett ärende, fyfan! Hur som helst drog jag upp mig och kom dit i tid. Jag tyckte sedan att det var lika bra att för en gång skull åka till pappa när jag ändå var så nära. På vägen dit hade jag lika gärna kunnat ta upp schampot direkt då jag blev blötare än jag nånstin lyckas bli i duschen. Kommer till pappa och han blir riktigt glad över överaskningen (men mindre över den påtvingade kramen) och jag känner hur tårarna bränner i ögonen på mig. Jag har saknat honom, tur att det regnade ute så ja kunde dölja dem. Något jag inte någonsin har klarat av är ju att gråta framför pappa... bara när jag är arg inte annars. Kändes så bra att se han, och det kändes ännu bättre att han var så himla jätte glad att få se mig!

mmm.. jag har lust att baka sen, ska göra något med choklad, jag är ju så beroende. Riktigt längesen jag bakade nu också så vi får hoppas att allt går väl nu när ingen e här för att hjälpa! =p

OH btw så fick jag mina senaste bilder på mailen så här får ni se lite grann :)




<3 L

Inga kommentarer: