25 september 2007

Livet en Tisdag

Kom till första lektionen idag, sen som vanligt. Den höll på i ca en timme och sedan hade vi rast fram till 12. Vi satt som vanligt på cafet under hela rasten och även efter den 25 minuter långa projekt lektion vi hade. kl 14 följde jag angelica till frisören, hon skulle bli mörk! Gick därifrån efter en stund och satte mig i bussen, påväg till nästa körlektion... trodde jag. För jag hade bokat fel och skulle tydligen dit på Fredag, men när ja ändå var där kände jag att jag kunde göra någon nytta, så jag satte mig vid en dator och började kryssa i teori-övningsprovet. Jag fick 44 =p men observera att jag bara läst 20-30 sidor i boken(!!).
Senare fick jag besök av Marcus och Angeliga, som förövrigt var jätte fin i håret(!), och sedan var det till att se på idol! Jag tycker Patricia ska vinna! hon är ju grym tjejen!!

Inga kommentarer: