06 september 2007

Jag, ensam på gymmet = en rolig syn




Dessa rullband, de är farliga... OCH pinsamma. Jaja, efter en innesittar dag så tänkte jag vara duktig och gå till gymmet. Hoppades även på att få se Tim där så han såg att jag faktist tränar utan att ha appointment med honom.
Ombytt och redo så fick jag se att dom fått in nya rullband, oj så kul tänkte ja då kan ja ju knappast vara så B att jag springer på de gamla. (Jag vill också tillägga att alla andra i rummet verkade veta precis vad dom gjorde och hur allt fungerade). Hur som helst så ska jag starta upp maskinen och tänkte välja mellan de olika förinställda programmen som fanns där. och långsamt börjar bandet att snurra... men oj... vafan nu gick det lite snabbare... :S . Jag börjar jogga.. men så börjar det gå snabbare hela tiden och tillslut så kan ja lova att ja sprang riktigt snabbt. Jag ville ju bara jogga :S . Nu skulle jag få stopp på idiot maskinen och fick då panik eftersom att ja inte hade en aning om hur man gjorde. det fanns ju en stor röd knapp där det stod "STOP" med stoora bokstöver, men det var ju nödstoppen och det skulle bli väldigt pinsamt. Förtvivlad så kutade jag vidare medans ja försökte komma på hur ja skulle bära ig åt för att få slut på helvetet på ett smidigt sätt. Men efter några minuter gav jag upp, jag var så sjukt trött för att springa snabbt är inte min grej, så jag tryckte på nödstoppen och javisst, bandet stannade direkt... men det gjorde inte jag, utan jag for vidare in i instrumentpanelen och många ansiktin vände sig mot mig. Fan va pinsamt! Då kändes det änna dags att dra därifrån, men det faktum att man går lite ostadigt när man sprungit på band gjorde inte situationen bättre, man går ju liksom som att man flyger.. lite snett sådär. haha. fy!

Inga kommentarer: