19 augusti 2007

And im back again

Är nu hemkommen efter många galna dagar i Sunny Beach. Med mig hem fick jag en hes röst, superhosta och skolångest... men det var absolut värt det! Anna och jag bodde ihop med två ursköna bulgariska tjejer och Mr DJ. Jobbade både på dagar och kvällar men vadå för jobb liksom? jo sälja lite biljetter, dra till contenental och dra några shots, sedan sälja några till och dra till olimp för ännu mer dricka samt slappa med Robin och de andra som kom dit från jobbet med jämna mellanrum. Glassigt. På kvällarna stod vi tjejer utanför The Cat, som stället hette, och delade ut flyers i ett mycket onyktert tillstånd och ju senare det blev ju fullare blev vi, DJ, och bartenderserna... Drinkarna blev starkare, musiken högre och våran Sociala kompotens låg på 100+. Sjukt kul! senare när alla utan stammisarna hade dragit så började vi dricka på allvar, all personal. Partyt slutade bara någon timme innan man skulle upp och jobba igen, så ja, jag är rätt så sliten.
Men jag vet inte hur jag ska förklara det menjag har haft det sjukt bra. Hör har ni lite bilder att kika på, men ska snart få ihop det till ett fint bildspel.



Vi vet hur man gör det

Anna och jag tillsammans med våra underbara rumskompisar och kollegor, Kalina och raly.
Schteeker utanför ett hotell i väntan på biljettköpare (som kom)

Jag och min boss, Niko

Ja, så skulle man upp och jobba =p

Inga kommentarer: