21 augusti 2007

118 100

Idag ringde jag till nummerupplysningen 118100 för att hitta en viss pizzeria. Killen som svarade hade stora problem med att hitta den och tyckte att det blev lite pinsamt så han började prata om att jag borde flytta upp till dalarna för att det inte alls fanns så mycket pizzerior att välja på där och det blev öppningen till massa skitsnack i luren medans han kollade runt. Men nu kommer den fula sanningen... jo medans vi hade suttit och snackat så hade jag hittat numret själv men låtsades som ingenting då jag tyckte att han var riktigt trevlig. Han hittade inte numret och vi var tvugna att lägga på. Jag ringde då till pizzerian och beställde min hawaii och sedan ringde jag tillbaka till 118100, denna gång svarade en tjej. Jag bad henne då att skriva ner pizzerians och mitt mobilnummer och ge det till sin kollega från dalarna.
1 minut senare fick jag ett sms av honom :). tänk så kul man kan ha det ibland



<3 L

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är ju alldeles för bra ibland :D

Linda sa...

oh i know!!

Anonym sa...

crap.. its ON THE WAY baby ;D

håll ögonen på skaft o kolla in snart gumman. puss fan