07 juli 2007

Fredag :)


Det kommer fram en liten unge till mig på jobbet. Visst, han var riktigt söt med runda glasögon som gjorde hans ögon stora som tefat, han kanske var 4-5 år. Men så öppnar gullungen munnen...
  1. Han kunde inte prata ordentligt
  2. Han pratade danska
  3. Han frågade om allt

Jag förstår inte danska och har aldrig gjort det, så sej mig, varför skulle just jag utsättas för ungen när de två andra som jobbade samma skift var danskar. Just my luck!


Annars vart resten av kvällen kul borta hos piere, och så deckade man gott i dubbelsängen. Vaknar vid 9 och det är jobbet som ringer. Jävlar ja, fan! Jag hade ju glömt av att lämna jobbets nycklar! Upp fort som fan och tar första bussen till hotellet där frukost personalen står och glor lite surt på mig när jag kommer. De hade ju inte kunnat ta sig till omklädningsrummet utan nycklarna och fått ta på sig smutsiga kläder. Oopsi! Jag var inte poppis.. :p



Och ikväll får jag väl se vart kvällen tar mig.. hihi

<3 L

Inga kommentarer: