16 oktober 2007

wake up call

uhuh, ligger efter, massa att göra i skolan! haha.
Amanda och Angelica kommer hit idag, myspys! Vi ska plugga haha.. men vi ska faktist gör dt! jag har blitt bortskämd, kan inte sova själv. Måste ha någon mer i rummet annars sover jag jätte dåligt. Och mor min tycker jag borde ta betalt för folk som sover här då hon tycker att det börjar likna ett vandrarhem... haha.

Igår vaknade jag oxh hade jätteont i ögat. Hela dagen gick jag runt och grät och var känslig för ljus. Sedan på kvällen blev det bättre. Idag vaknar jag och har inte ont... tills för typ en timme sen. Nu gör det svin ont att både titta och blunda! what to do?? :(

Btw, så hade jag en underbar helg. Fredag med Mandy, angelica och sarah, jätte mysigt hade vi (tyvärr har vi en deal att inte lägga upp bilder =p) Och Lördag hemma hos Linus, träffade några Sunny Beach arbetare och hade riktigt trevligt.

<3L

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA du har en sjuk liten hjärna:D
Jaaa vi måste se den!!! Sen ska vi se Pan's Labyrint! punkt slut, BESTÄMT

Anonym sa...

jag menade stor hjärna. =P